Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn open!
Wij zijn open!

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. Inmiddels kunnen gasten met een hotelarrangement weer in ons restaurant ontbijten en dineren (uitsluitend op reservering). Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er meer over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de handcontactpunten in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur half uur hun handen. Om drukte bij de receptie te vermijden vragen wij om met 1 persoon per kamer in en uit te checken.

Eten & drinken

Ontbijt
Wij presenteren een ontbijtbuffet in ons restaurant. Bij het ontbijtbuffet staat een medewerker waar u aan kunt doorgeven wat u wenst te nuttigen van het buffet. Wij werken met reserveringen per kwartier om de drukte te kunnen spreiden.

Lunch
Lunchpakketten zijn nog steeds beschikbaar en te bestellen via onze receptie.

Diner
Ons restaurant is sinds 30 april 2020 weer geopend voor hotelgasten waarbij de richtlijnen van het RIVM streng worden opgevolgd. Wij bereiden het diner met zorg en onder strenge hygiënische eisen.

Bar
Drankjes kunnen worden opgehaald bij de bar of worden besteld middels roomservice.

Room service
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten of dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers tussen 18:00 en 21:00 uur.

Fitness

Helaas is onze fitness gesloten.

Veelgestelde vragen

Ik wil een reservering maken in het restaurant na 1 juni, kan dit?
U kunt via onze website een tafel aanvraag doen voor de gewenste dag + tijdstip. Wij nemen vervolgens uw aanvraag in behandeling. Ook kunt u voorlopig gebruik blijven maken van onze afhaal-en bezorgmaaltijden.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Wij hebben mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Kan ik een nieuwe zaalreservering maken?
Samenkomsten die nodig zijn voor de continuering van de dagelijkse werkzaamheden van instellingen, bedrijven en andere organisaties zijn toegestaan. Uiteraard met inachtneming van 1,5 meter. Hierdoor is onze zaalcapaciteit lager dan u van ons gewend bent. Neem voor een aanvraag of nieuwe reservering contact op met de sales afdeling viasales@westerbroek.valk.com

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Handcontactpunten worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk half uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent.

De maatregelen op een rijtje:

  • Wij verzoeken onze gasten met maximaal 1 persoon per kamer in te checken bij de receptie
  • Incheckmoment wordt zo kort mogelijk gehouden. Er wordt een informatiepakket meegegeven en vragen worden telefonisch beantwoord
  • Er zijn meerdere punten met desinfecterende handgel in het gebouw
  • Kamers worden eerst geventileerd, grondig gereinigd en gedesinfecteerd
  • Openbare ruimtes en handcontactpunten zoals gangen, toiletten etc. worden zeer regelmatig gecontroleerd en gedesinfecteerd
  • In het restaurant zijn looproutes aangegeven
  • We serveren eten en drinken vanaf een uitserveertafel.
  • We doen een gezondheidscheck bij binnenkomst in het restaurant
  • Onze medewerkers zijn allemaal geïnstrueerd hoe om te gaan met COVID-19

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 18 mei 2020