Direct naar de contentDirect naar de footer

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we nog steeds gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. Tevens kunnen hotelgasten gewoon in ons restaurant terecht voor een heerlijk ontbijt, lunch of diner (uitsluitend op reservering). Wij hebben onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel restaurant. Op deze pagina leest u er meer over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het restaurant of hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de handcontactpunten in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur half uur hun handen. Om drukte bij de receptie te vermijden vragen wij om met 1 persoon per kamer in en uit te checken. De kamers worden alleen verhuurd aan gasten die uit hetzelfde gezin komen.

Eten & drinken

Bij aankomst in het restaurant registreren wij de volgende gegevens ten behoeve van bron- en contactonderzoek door de GGD bij een besmetting.
1) volledige naam
2) datum en aankomsttijd
3) e-mailadres
4) telefoonnummer

De gegevens worden maximaal 3 weken bewaard en niet gebruikt voor andere doeleinden.

Ontbijt
Het ontbijtbuffet wordt gepresenteerd in het restaurant. Bij het ontbijtbuffet is het dragen van handschoenen verplicht, deze worden door ons verstrekt. Het ontbijtbuffet is doordeweeks geopend van 06:00 tot 10.30 uur en in de weekenden tussen 07:00 en 11.00 uur. Wij werken met reserveringen per kwartier om de drukte te kunnen spreiden.

Lunch
Lunchpakketten zijn te bestellen via onze receptie.

Diner
Ons restaurant is alleen geopend voor hotelgasten.
Wij vragen u om uw handen goed te wassen voor het betreden van het restaurant. In het restaurant presenteren we een a la carte kaart. Mocht u uw lievelingsgerecht missen op deze kaart, laat het ons dan een dag van tevoren weten. Wij proberen dit dan voor u te organiseren. Om de drukte te kunnen spreiden, werken wij uitsluitend op reservering.

Bar
Drankjes kunnen worden opgehaald bij de bar of worden besteld middels roomservice.


Roomservice
Voor gasten die liever op hun kamer dineren hebben wij een roomservice kaart. Dagelijks kunt u vanaf 16:30 tot 17:30 uur en vanaf 19:30 tot 21:30 uur een bestelling plaatsen voor roomservice. Wij brengen de bestelling tot aan de deur van uw hotelkamer.

Fitness

Onze fitness ruimte is weer open. Maximaal 2 personen tegelijk in de ruimte en houd 1.5 meter afstand

Veelgestelde vragen

Ik wil een reservering maken in het restaurant, kan dit?
U kunt via onze website een tafel aanvraag doen voor de gewenste dag + tijdstip. Wij nemen vervolgens uw aanvraag in behandeling. Ook kunt u voorlopig gebruik blijven maken van onze afhaalmaaltijden.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie, even als een lunchpakket. Wij hebben mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Kan ik een nieuwe zaalreservering maken?
Samenkomsten in de zalen zijn toegestaan. Uiteraard met inachtneming van 1,5 meter. Hierdoor is onze zaalcapaciteit lager dan u van ons gewend bent. Neem voor een aanvraag of nieuwe reservering contact op met de sales afdeling viasales@westerbroek.valk.com

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Handcontactpunten worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk half uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent.

De maatregelen op een rijtje:

  • Wij verzoeken onze gasten met maximaal 1 persoon per kamer in te checken bij de receptie
  • Incheckmoment wordt zo kort mogelijk gehouden. Er wordt een informatiepakket meegegeven en vragen worden telefonisch beantwoord
  • Er zijn meerdere punten met desinfecterende handgel in het gebouw
  • Kamers worden geventileerd, grondig gereinigd en gedesinfecteerd
  • Openbare ruimtes en handcontactpunten zoals gangen, toiletten etc. worden zeer regelmatig gecontroleerd en gedesinfecteerd
  • In het restaurant zijn looproutes aangegeven
  • Op verzoek serveren we eten en drinken vanaf een uitserveertafel.
  • We doen een gezondheidscheck bij binnenkomst in het restaurant
  • Onze medewerkers zijn allemaal geïnstrueerd hoe om te gaan met COVID-19

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 14 oktober 2020